na zes maanden
sinds de start van de samenwerking
door middel van interactieve social media posts
Een uitdagend, tijdloos, modern of juist zeer uniek interieur. Dat is wat de interieurontwerpers van INSPIRIOR dag in dag uit ontwerpen en realiseren voor hun klanten. Met elk aspect binnen de desbetreffende ruimte wordt rekening gehouden. Zo komt uiteindelijk het functionele samen met het esthetische en genieten opdrachtgevers keer op keer van een fantastisch resultaat. Wel zo fijn als liefhebbers van mooie interieurs hun online weg naar deze binnenhuisarchitecten kunnen vinden.
Meer online leads verkrijgen. Dat was de wens van de interieurontwerpers van INSPIRIOR. De website is heringedeeld, waardoor er een duidelijke en logische sitemap ontstond. We hebben onze creatieve SEO-marketeers ingezet om nieuwe, kwalitatieve SEO-content te creëren. Op deze geschreven teksten konden onze strategische Google Ads-specialisten direct meerdere effectieve Search-campagnes op laten draaien. Deze campagnes richtten we op de branches waarin de klant actief is, waardoor we heel gericht de juiste potentiële klanten konden targeten.
We SEO-optimaliseerden dus de gehele website van INSPIRIOR. Daarna was het tijd om aandacht te besteden aan de socials. Door middel van inspirerende, opvallende en unieke social content, een slimme Google Ads Search campagne én een leadgeneratie Social Ads campagne via Facebook, bereikten we meer en meer kwalitatieve leads.
Deze campagnes samen zorgden binnen zes maanden al voor 117% groei in online leads via de website. Ook kreeg INSPIRIOR in totaal 237% meer bezoekers op de website. Daarbij groeide de online zichtbaarheid enorm. Er was al snel 160% groei in organisch zoekverkeer zichtbaar. Ook de socials bleven niet achter. Momenteel heeft INSPIRIOR al 800+ volgers op LinkedIn.
Zo vinden steeds meer interieurzoekenden uiteindelijk de interieurontwerpers die een prachtig ontwerp kunnen maken dat voldoet aan al hun wensen en eisen.