in omzet in slechts twee maanden tijd
in ROAS in de eerste maand na livegang van de campagnes
in verkeer in de eerste maand
Hét online warenhuis voor fans van voetbalclubs, carnaval, formule 1 en andere leuke producten. Dat is waar GIGAFAN voor staat. In deze webshop vind je de tofste merchandise en huishoudartikelen. Leuk als cadeau voor jezelf of een ander. Wel zo fijn als cadeauzoekers hun weg naar deze webwinkel vinden. En daar komen wij om de hoek kijken.
Samenwerken voor (online) groei. Dat is waarvoor GIGAFAN bij ons aanklopte. Als sterke en strategische partner gingen we samen op zoek naar de volgende stap in hun online strategie. Deze vernieuwden we met duidelijke doelstellingen en een sterker plan. Gezien het aanbod van GIGAFAN is het belangrijk goed in te spelen op de verschillende feestdagen en evenementen. Deze periode is voor GIGAFAN de belangrijkste periode in het jaar. Samen met GIGAFAN hebben we in één maand campagnes livegezet om tijdens deze piek periode de verkoop te stimuleren en maximale omzet te creëren. En met Succes.
In twee maanden tijd zagen we al een conversieratio van 56%. De totale maandelijkse omzet groeide 87% en ten opzichte van 2022 was er een 27% hogere orderwaarde. Allemaal heel feestelijke resultaten voor GIGAFAN. Voortaan beleven meer en meer klanten veel plezier met de leuke producten van dit online warenhuis.
Na onze succesvolle campagnes in december is het belangrijk dat we ook buiten het hoogseizoen onze campagnes rendabel zijn. In het eerste kwartaal hebben we onze ROAS (Return on Ads spend) stabiel kunnen houden tot een gezond percentage van 460%. Momenteel zijn we bezig om de campagnes verder op te schroeven en te optimaliseren met een concrete omzetdoelstelling voor de komende period!