door het schrijven van slimme SEO blogs
sinds de livegang van de nieuwe website
zijn nu afkomstig vanuit organisch zoekverkeer
Iedereen verdient een gezonde leef- en werkomgeving. Dat vinden de experts van Intra-Air. Zij zorgen ervoor dat de luchtkwaliteit en een binnenklimaat optimaal is, waardoor klanten gezond kunnen leven en werken in iedere ruimte. Om ervoor te zorgen dat zo veel mogelijk binnenmilieus gezond zijn, is het belangrijk dat particulieren en bedrijven deze specialisten kunnen vinden.
Een website die modern, toegankelijk en gebruiksvriendelijk is. Dat was een van de wensen van de specialisten van Intra-Air. Onze creatieve webdesigners hebben zich vastgebeten in dit vraagstuk wat resulteerde in een prachtige website die professionaliteit uitstraalt. We hebben een slim SEO-migratieplan opgesteld om geen waarde te verliezen. Toen de website helemaal klaarstond, was het tijd voor een krachtige Google Ads-campagne. We richtten Google Tag Manager en Google Analytics direct goed in. Met de nieuwe SEO-strategie zorgen we er bovendien voor dat Intra-Air minder afhankelijk is van betaalde advertenties.
Onze online design specialisten hebben dus de gehele website van Intra-Air ontworpen en goed live gezet. Door middel van een sterke SEO-strategie én een strategische Google Ads-campagne krijgen de binnenklimaatspecialisten veel warme leads binnen.
De vernieuwde website en de campagne zorgden samen binnen vier maanden al voor veel mooie resultaten. Zo is er een stijging van 38% in het aantal offerte-aanvragen via organisch verkeer. Daarnaast vinden veel meer mensen de website, want Intra-Air steeg maar liefst 40% in organisch zoekverkeer. Ook is de website al met 104% gestegen in organische vindbaarheid.
Wij zijn trots op onze indirecte bijdrage aan schonere binnenmilieus. Voortaan leven en werken er een stuk meer mensen in een gezond binnenklimaat, omdat ze Intra-Air goed kunnen vinden!