in nieuwe websitebezoekers
kwalitatieve aanvragen per maand via de website
organisch verkeer door een lokale SEO aanpak
Raetsluy Advocaten is een gespecialiseerd advocatenkantoor hartje Breda. Het kantoor is officieel lid van het huis van advocaten en daarmee ook netwerkkantoor van bijvoorbeeld DAS rechtbijstand. Raetsluy advocaten biedt een breed pakket diensten, zowel aan bedrijven als in particuliere rechtshulp. De advocaten hebben allen een zeer brede juridische achtergrond. Het bedrijf kenmerkt zich door een no-nonsense aanpak met volledige transparantie. Kortom de plek voor juridische hulp.
Maar hoe kunnen we zorgen voor een betere lokale vindbaarheid en een concrete groei in het aantal online aanvragen? Met deze vraag is Koert Gobbens (Advocaat & lid van de maatschap) bij ons terechtgekomen. Tijdens onze gesprekken bleek dat de klanten die Raetsluy advocaten reeds kenden ontzettend enthousiast waren over het bedrijf. Echter bleek uit online data dat er nog enorm veel kansen lagen om met name de lokale naamsbekendheid van een boost te voorzien. Hoe? Dat lees je in deze case.
“We Boost Brands heeft ons echt geholpen met online gevonden worden. Vooral de helder en no-nonsense aanpak past perfect bij ons. We kunnen op elk moment inloggen binnen onze eigen project omgeving en meekijken met de werkzaamheden van het team. Dat werkt enorm prettig. Sinds de samenwerking zien we echt een enorme toename in het aantal bezoekers en aanvragen via onze website.”
Ja, dit wil ik ook!Raetsluy Advocaten wil graag haar lokale naamsbekendheid laten groeien om vanuit daar nieuwe aanvragen te realiseren via de website. Aan ons de vraag om een slimme online marketing aanpak neer te zetten.
In samenwerking met Raetsluy hebben we de volgende doelstellingen in deze samenwerking:
Om de doelgroep om een laagdrempelige en relevante manier te triggeren hun gegevens achter te laten ontwikkelden we een lokale SEO en SEA aanpak. Op die manier laten we regionaal de naamsbekendheid groeien. Ook introduceerden we het gratis eerste adviesgesprek op de website om zo de conversie een boost te geven.
We zijn gestart met het in kaart brengen van de markt door middel van een goed zoekwoorden onderzoek. De resultaten uit dit onderzoek hebben we naast de dienstverlening van Raetsluy gelegd. Vervolgens hebben we hier nieuwe landingspagina’s voor ontwikkeld. Ook zagen we in ons onderzoek veel zoekvolume i.c.m. plaatsnamen. Ook hiervoor zijn landingspagina’s ontwikkeld. Om snel tractie te genereren op deze content hebben we naast SEO ook een lokale SEA aanpak uitgerold.
Om naast de lopende campagnes meer zichtbaarheid te genereren is er ook gekozen voor een organische social media aanpak. Samen met Raetsluy Advocaten hebben we designs ontwikkelt en structuur aangebracht in het social media protocol. We ontwikkelden strakke social media designs en plaatsen periodiek waardevolle content op de platformen. Zo ontzorgen we volledig wanneer het aankomt op social media.
Met deze aanpak hebben we Raetsluy Advocaten echt een boost gegeven. We hebben de doelstellingen ruimschoots overtroffen! Zo blijven we continue de campagnes optimaliseren om het bereik te vergroten. Juist door intensief persoonlijk contact te houden blijven we leren over de unieke werkwijze van dit advocatenkantoor. Dat smaakt zeker naar meer.
in nieuwe websitebezoekers
kwalitatieve aanvragen per maand via de website
organisch verkeer door een lokale SEO aanpak