door een coöperatieve samenwerking
aan kwalitatieve leads vanaf de tweede maand
dan de huidige doelstelling
Het leefmilieu van de mens is ontzettend belangrijk. Mensen komen dagelijks in contact met verschillende schadelijke stoffen, nare geuren en schimmels. In de buitenwereld zijn deze gevaren aan de orde van de dag. Wanneer je thuis veilig denkt te zijn, heb je het mis.
Intra-Air is een bedrijf dat zich specialiseert in luchtkwaliteit, geuronderzoek en binnenklimaat. Met 35 jaar ervaring op zak, zijn zij dé expert in hun vakgebied, zowel particulier als zakelijk. Lees hoe wij Intra-Air verder naar de top hebben geholpen!
Een eigen onderneming starten is niet zo maar gedaan. Naast het opzetten van je bedrijf moet je er natuurlijk ook voor zorgen dat nieuwe klanten je weten te vinden. Giancarlo Caruso pakte de uitdaging met beide handen aan en begon met jarenlange ervaring zijn eigen onderneming. Intra-Air bloeide op en staat als een huis!
Het bedrijf loopt als een trein en de zaken gaan uitstekend. Toch is er nog één ding waar Giancarlo tegenaan loopt: er worden via de website te weinig leads verzameld. Voor ons de uitdaging om te zorgen voor méér leads via de website. Op naar meer resultaat!
De vraag naar lucht- en geuronderzoek is er wel degelijk. Door onder andere de coronapandemie zijn deze onderwerpen meer aan het licht gekomen. Het hebben van een gezond binnenklimaat is belangrijker geworden in het gemiddelde huishouden. De vraag naar de diensten van Intra-Air is er dus zeker!
Waar ligt het dan aan? De website van Intra-Air is live en wordt enigszins gevonden in de zoekmachines, toch kunnen we hier meer uithalen met de inzet van online marketing. Laat dat nou nèt zijn waar we bij We Boost Brands goed in zijn! In overleg met Intra-Air hebben we alles op een rijtje gezet met als eerste doelstelling: maandelijkse 30 leads méér.
Het uiteindelijke doel: meer klanten genereren via de website.
“Wij werken nu ongeveer 6 samen maanden met We Boost Brands. Wij zijn enorm tevreden met de behaalde resultaten en het contact met het team. We krijgen altijd een overzichtelijke terugkoppeling van de resultaten van onze marketing campagne waardoor je als bedrijf precies weet welke stappen je moet nemen.
5 sterren en een dikke aanbeveling!’’
Ja, dit wil ik ook!Hoe je ervoor kan zorgen dat je beter gevonden wordt in zoekmachines? Best simpel! Door het optimaliseren van je SEO waarde. Door het gebruiken van de juiste SEO toepassingen op je pagina, zorg je ervoor dat zoekmachines jouw merk beter kunnen vinden.
Om gevonden te worden in de zoekmachines is het starten met een SEO onderzoek een goed begin. Het uitvoeren van een zoekwoordenonderzoek is een belangrijk onderdeel hiervan. Hierin onderzoeken we op welke woorden Intra-Air momenteel gevonden wordt. Waarna wij op deze woorden in gaan spelen met het schrijven van de content. Ook kunnen we zelf woorden toevoegen waar wij denken dat Intra-Air meer op gevonden zou moeten worden. Zo krijg je, door het gebruik van de juiste woorden, meer autoriteit op je website. Dat vindt Google namelijk heel leuk! 😉
SEO optimalisatie is dus erg belangrijk, maar naast een goede SEO score gaan we bij Intra-Air ook aan de slag met méér via Google Ads. Met een sterk SEA zoekwoordenonderzoek en een goed doordachte campagnestructuur, zorgen we ervoor dat Intra-Air bovenaan de zoekmachine vertoond wordt. Met maandelijkse optimaliseringen, slimme uitsluitingen en een goede interpretatie van de cijfers, zorgen we ervoor dat ze ook bovenaan blijven.
Dit alles in goed overleg met Intra-Air en met een gepast advies van We Boost Brands. Geven wat de klant daadwerkelijk nodig heeft, inclusief een transparante werkwijze, zijn voor ons belangrijke kernwaarden.
De werkzaamheden omtrent SEO en SEA zijn uitgevoerd! We hebben een duidelijk inzicht in het zoekgedrag van (potentiële) klanten en hebben hiermee bepaald wat de juiste zoekwoorden voor Google Ads en SEO zijn. Deze zoekwoorden implementeren we op de juiste manier in de content van de website en in de advertenties, zodat de online zichtbaarheid gelijk een boost krijgt!
Met al deze werkzaamheden gaan we voor één doel: 30 leads meer per maand! Leads in de vorm van offerte aanvragen en contactformulieren. En of we dit gehaald hebben! We hebben het doel van 30 extra leads per maand al overtroffen met 100 extra leads per maand! Met een conversiepercentage van 70%. Dat noemen wij nou meer resultaat!
Door die extra websitebezoekers is een conversieratio van 7% bereikt en het bezoekersaantal per maand groeit nog steeds. Zelfs zoveel dat Intra-Air hard op zoek is naar nieuw personeel. Dus, ben jij nog op zoek naar een mooie baan bij Intra-Air? Bezoek dan snel de website!
per maand door een coöperatieve samenwerking
aan kwalitatieve leads vanaf de tweede maand
dan de doelstelling