Het zuiver en goed doormeten van je online data is de sleutel tot schaalbare groei. Met goede data kunnen we je bedrijf managen en sturen. Data maakt direct inzichtelijk of we doelstellingen behalen, welke kanalen rendabel zijn en waar we winst kunnen behalen. Samen met jou gaan wij aan de slag om al jouw online bedrijfsdata op een zuivere manier meetbaar te maken in alle beschikbare tools.
Wij helpen je graag met een gerichte online analyse en rapportage. Stap voor stap met als resultaat een zuivere data waarmee we snel kunnen sturen en groeikansen kunnen ontdekken.
Het meten van zuivere online data is ontzettend waardevol. Veel bedrijven zien wel de toegevoegde waarde van data, maar acteren vooral nog op het bekende buikgevoel. Wanneer we aan de slag gaan met het inrichten van data voor jouw bedrijf gaan we aan de slag om waarde toe te voegen. De waarde zit hem in het creƫren van inzichten waar de inhouse marketing afdeling of directie actie op kan uitvoeren. We zoomen in op kansen en afwijkingen in de data en rapporteren deze praktisch en overzichtelijk naar alle stakeholders.
Daarnaast geven wij met We Boost Brands advies en ondersteuning in het gericht inzetten van data. Op basis van jullie doelen bepalen we samen welke KPI’s we inzichtelijk gaan maken. Zo helpen we onder andere bij het inrichten van Google Analytics, Google Tag Manager, dashboarding en Marketing Automation.
Het is zover. Je weet dat je aan de slag wil gaan met je data & analytics. Maar waar beginnen we? Wanneer we gezamenlijk aan de slag gaan om de data inzichtelijk te maken starten we altijd met een persoonlijk gesprek. We willen weten hoe jullie huidige processen nu lopen. Daarnaast leggen we tijdens dit gesprek ook de focus op doelen en ambities. Waar wil je aan het eind van de looptijd staan om bij wijze van de fles champagne te ontkurken. Wanneer dit inzichtelijk is stellen we een meetplan op. Daarin staat concreet welke KPI’s we gaan moeten en hoe we deze gaan doormeten. Op basis van dit meetplan gaan we aan de slag met de implementatie en testfase. Wanneer de testfase succesvol is afgerond presenteren we alle data in een praktisch dashboard.